niedziela, 21 września 2014

Zadjęcia na budowie

Szczeciński Szybki Tramwaj

Bardzo lubię technikę, industrialne klimaty. Dlatego uwielbiam maszyny budowalne i roboty ziemne.

A że nieopodal powstaje Szczeciński Szybki Tramwaj, inwestycja dla której Piotr Krzystek jest gotów poświęcić kolej metropolitalną, której logika budzi dużo kontrowersji, no i jest związana ze słynną sprawą, w której my mieszkańcy (reprezentowani przez p. Prezydenta) przegraliśmy w NSA.

Ale blog nie o polityce tylko o fotografii. Zachęcam do odwiedzin. Wejście bardziej niż proste, choć dla ludzi spoza Słonecznego nieoczywiste.

Wysiadamy na przystanku Jasna Osiedle i dziemy prosto, aż do przejścia pomiędzy dwoma dużymi blokami (na mapie po lewej).

Zbaczymy tam zachęcaący obrazek.

w stronę Selgrosa wygląda to tak:
Płotów nie ma.

Dalej znajdziemy masę bardzo ciekawych tematów, gdzie wykorzystamy płytką głębię ostrości naszych bardzo drogich obiektywów :)




Można wejśc między szalunki



Kolory są cudowne 





Niestety potem naskoczył na mnie taki niemiły Pan. Mówił niecenzuralne słowa i kazał s...lać, byl duży i niemiły więc sobie poszedłem.
Pan wyglądał tak.
Oczywiście, że nie mam praw do publikacji jego wizrerunku, ale jak mnie szarpał to umówiliśmy się, że spotkamy się w sądzie więc wtedy to załatwimy :)

Aha i załóżcie jakieś lepsze buty niż ja, bo adidasy słabo znoszą błoto.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz