poniedziałek, 23 lutego 2015

Tory kolejowe

Spacer po torach

W sobotę Migawka z tematem przystanki kolejowe, a 1 marca migawkowa wizyta w ZCH Police. Trzeba nabierać wprawy w industrialnym klimacie. A zdjęcia torów zawsze lubiłem. 

Mieszkam przy torach, a teraz jeszcze za oknem powstaje Szczeciński Szybki Tramwaj. więc zacząłem od odwiedzin budowy.

Redakcja jednej z gazet obwieszczała jak to cudownie, że można będzie teraz jeździć na miejskim bilecie pociągiem (bo zamknięto Most Długi) i wystarczy przejść koło Selgrosa i już się jest. W sobotę przejście ze Słonecznego wyglądało tak:

A wracając do torów. Linia która prowadzi do mnie służy tylko do wożenia węgla do ciepłowni i jest już mocno zużyta.


Ale rosną na niej ciekawe rośliny!


Tory wyglądają najlepiej z ich poziomu :)




Za to zdjęcie dostałem burę za kładzenie się na uczęszczanym torze :)


Jak nie kochać kolejowej infrastruktury!


Na szczęście samych fanatyków nie spotkałem



Elektryczny impuls w barwach mojego pracodawcy :)


A ten znak uwielbiam - szacun dla malarza

Spotkanie Linka z Impulsem na stacji w Dąbiu. Coraz trudniej spotkać tradycyjne składy.


Nasze śliczne zachody lubią przeglądać się w torach.



A tak wciąż mieszkają ludzie. W drewnianych wagonach w stylu Drzymały.


Konstrukcje kolejowe nawet na tak obskurnym dworcu jak Szczecin Dąbie są ładne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz