piątek, 22 lutego 2013

Fotografia industrialna

Wczoraj mój ulubiony temat był przedmiotem konkursu miesiąca Szczecińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Przedstawiłem trzy propozycje.
Zdjęcie elektrociepłowni na Gdańskiej w Szczecinie, o wchodzie Słońca 1 listopada 2010 roku.

Komin XIX wiecznej huty w Starachowicach

Most kolejowy w Szczecinie-Podjuchach.

Z każdym ze zdjęć związane są pewne wspomnienia i emocje.
Ciepłownię dostrzegłem wracając z poranku na Cmentarzu Centralnym, gdzie fotografowałem o wschodzie Słońca 1 listopada. Nie miałem statywu i zmarzłem więc fotka z ręki.
Komin sfotografowałem w czasie wakacji w Świętokrzyskiem, nie sądziłem że będzie kiedykolwiek fotografia konkursową.
Most w Podjuchach to jedno z moich ulubionych miejsc. Most jest stary, z początku XX wieku. Jest ostatnim zwodzonym mostem kolejowym w Europie i niedługo ma być zastąpiony nowym. Na szczęście jest zabytkowy, więc zostanie gdzieś przeniesiony. Rzecznik PKP PLK obiecał, że "gdzieś nad wodę" :)

Co sądzicie o tych zdjęciach?

Sam obstawiałem ciepłownię, STF-owi podobało się inne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz